CVI / LOGO HERALDIKA TRÜKISED REKLAAM

Hea sõber ja koostööpartnerTere tulemast!

Meie põhitähelepanu on suunatud firmadele tervikliku KORPORATIIVSE VISUAALSE

IDENTITEEDI (CVI - Corporate Visual Identity) ja logode väljatöötamisele.

Teame, et LOGO (KAUBAMÄRKei ole juhuslikult valitud kujunduselementidepiltide ja fotoefektide

kogum vaid iga projekt on koostöö kliendi ja disaineri vahelmis algab kontseptsiooni loomisega

ning tellija vajaduste ja eesmärkide kaardistamisega.

 

Kõik asjakohased kommentaarid ja tagasiside on teretulnud!

Meeldivate kohtumisteni!

 

NB! Lugemiseks kliki pealkirjale!

 

  •  

    EDUKAT ja ÕNNELIKKU UUT AASTAT!

    HAPPY and SUCCESSFUL 2013!

     

  •  

    UNISTUSED ELLU!

    13. aprill 2012

  • Rõõm on teatada, et Premadesign liitus ettevõtete koostöövõrgustikuga "Unistused ellu!". Võrgustiku  tegevus on suunatud ettevõtlikkuse kasvu toetamisele laste ja noorte seas. 

  •  

    Konkurss VÄIKE ASI

    5. aprill 2012

  • Premadesign koostöös nahakunstnike Kadri Kruusi ja Ingrem Floreniga osales

    EDL konkursil "VÄIKE ASI", mille eesmärk oli leida Eestile uudse lähenemisega innovaatiline SUVENIIRTOODE, mis lisaks oma tarbimisväärtusele kannaks ka informatsiooni Eesti kultuuritausta, rahvapärandi ja ajaloo kohta.

    Meie "Interaktiivsed magamisvarjud" (Interactive Sleeping Shades) sai au olla äramärgitute hulgas! :)

    Täpsemalt saab lugeda siit: http://edl.ee/uudised/selgusid-parimad-vaikesed-asjad-pressiteade

  •  

    OSAVÕTT Eesti Teadusagentuuri LOGOKONKURSIST

     

    jaanuar 2012

  • Premadesign OÜ osales omapoolse ideelahendusega 2011 aasta detsembris läbi viidud Eesti Teadusagentuuri (ETAG) LOGOKONKURSIL. Päris võitu küll ei tulnud, ent kokku 87 esitatud töö hulgast auväärsesse esikolmikusse pääsemine ja väike auhinnaraha pole ka paha saavutus: kulutatud töötunnid said kaetud ja natuke kommiraha jäi üle ka. :)

     

    konkursil osalenud töö:

  •  

    OSALEMINE ENTRUM PROGRAMMIS

    28. 11. 2011

  • Heameel on teada anda et juba teist aastat lööb Premadesign OÜ

    kaasa Eesti Energia poolt ellukutsutud programmis Entrum (www.entrum.ee).

    Programm aitab noortel välja töötada ja algatada isikliku ettevõtluse projekti ning

    seekord (2011/12) tegutseb Lõuna-Eestis, kus sihiks on võetud Jõgevamaa,

    Põlvamaa, Tartumaa, Valgamaa ja Võrumaa elluastujate sütitamine ettevõtluspisikuga.

    Premadesign OÜ toetab oma know-howga just loovettevõtlusest huvituvaid noori!

  •  

    Mis teeb LOGO NUTIKAKS?

    21.09. 2011

  • Aga palun, siin nad on! LOGO ei ole kunagi ainult sinu firma tegevusvaldkonda esitlev sümbol. HEA LOGO sisaldab ka nutikat visuaalset mängulisust.

    Milline neist Sulle kõige rohkem meeldib? ANNA TEADA! 

  •  

    MIDA PEAB SISALDAMA Brand Manual?

     

    16.09.2011

  • 1) Firma LOGO (kaubamärgi) kontseptuaalse tausta (väärtuste, missiooni, visiooni

    ja eesmärkide) kirjeldus paralleelselt LOGO visuaalse kirjeldusega.

    2) Firma Slogani/ sõnaühendite jne vahekordade ja kasutusvõimaluste fikseerimine

    ja kirjeldus

    3) LOGO fikseeritud värviruumide (vähemalt) nii PMS, CMYK kui RGB

    4) LOGO mustvalge ja negatiivvariandi vormistus ja kasutamise juhtnöörid

    5) Firma kirjatüübid ja (kui on) tüpograafilised elemendid

    6) Kujunduselelmendi kirjeldus ja kasutusjuhend

    7) Minimaalne ja (vajadusel ka) maksimaalne LOGO reprodutseerimissuurus

    8) LOGO kaitstud ala

    9) LOGO reprodutseerimisjuhised erinevatel väljunditel

    näidist saab vaadata siit: Novozymes_BrandManual

    erinevaid pakette BrandManual koostamiseks saab vaadata SIIT

  •  

    Probleemid, mida kohtad ILMA Brand Manualita:

     

    27. 08. 2011

  • 1) sinu LOGO (KAUBAMÄRGI) ebasobiv ja kohatu kasutamine

    2) valed värvid, mitmed erinevad ja juhuslikud kirjatüübid ja LOGO ebaõige positsioneerimine erinevatel reklaam- ja promomaterjalidel.

    3) hoolimatu LOGO käsitlemine, mille tulemuseks on kliendi segadus ja "odav mulje" Sinu firmast ja ettevõtmistest.

    Kõik see kokku edastab ebajärjekindluse ja kontrollimatuse sõnumit. 

    Mulje Sinu firmast ja tootest/ teenusest umbmäärastub. Segaduses klient leiab selgema, jõulisema ja kindlama visuaalse sõnumiga toote/ teenuse ning tulemuseks on müüginumbrite langus.

  •  

    Üks oluline aspekt....

    22. 08. 2011

  • ...millest alustada oma firma LOGO väljatöötamist, on oma sihtrühma

    (potentsiaalsete klientide) profileerimine. Oma turu täpsustamisel on oluline

    määratleda need parameetrid, mis aitavad Sul arendada ja välja töötada LOGO,

    mis sobiks Sulle ning SInu olemasolevatele ning potentsiaalsetele klientidele.

    Oma sihtrühma profiili väljaselgitamisel peab pöörama tähelepanu nii nende

    asukohale, soole, sissetulekule kui ka elukutsele.


  • Kas Brand Manual on minu firmale TÕESTI vajalik?

    11.08.2011

  • Samahästi võiks küsida, kas e-kaubanduse arendamiseks on vaja kodulehte.:)

    Brand Manual ehk Logoraamat (heal lapse mitu nime ;)) on vajalik peamiselt seepärast,

    et HEA BRAND ja oskuslikult väljatöötatud kasutusjuhend (BM) edendab tuntavalt

    Sinu ettevõtte turundustegevust ja reklaami:

    visualiseerides Sinu firma olemuse, tegevusvaldkonna ja kontseptuaalse tausta kinnistab LOGO järjepidev, süstemaatiline ja läbimõeldud ning kindlatele reeglitele allutatud reprodutseerimine firma positsioone avalikul visuaalsel maastikul.

    PEA MEELES, et mida järjekindlam oled (disaineri poolt) väljatöötatud süsteemi realiseerimisel erinevatel väljunditel, seda tugevama ja stabiilsema mulje oma tarbijatele jätad ning seda paremini eristud oma konkurentidest!

+ 372 56 620 415 

 

 

 

 

 

 

KOOSTÖÖPARTNERID /

COOPERATION PARTNERS:

 

 

www.tuuni.ee

Kinnisvara müügieelne ruumistilitika